Co do szkoły? Modne sukienki dla każdej dziewczyny.

Coraz bliżej pojawia się widmo powrotu do szkoły. A to czas na przygotowanie wyprawek ale również i kombinezonów.

szara sukienka z kieszonkamiOstatnio wpadłam na kolekcję w https://zoio.pl/odziez-damska/sukienki co przyczyniło się do przemyśleń na powstanie idealnych stylizacji na zbliżający się wrześniowy powrót do szkoły. Wiele pojawia się już promocji i wyprzedaży. Warto jednak z początku przemyśleć jaki zestaw będzie idealny na pierwsze dni szkoły.

Z racji tego że typowo letnie sukienki mogą pozostać na tylko warunki domowe, warto skupić się na czymś delikatnym jednak bardzo wygodnym i komfortowy. Całość przyozdobić wygodnymi butami co pozwoli nam nie tylko na fajne wykończenie ale również na bardzo wygodne przemieszczanie. Dodatkowo fajna torba powinna dobrze wzbogacić naszą stylizację o bardzo dobrze zestawiony komplet.

Dobre dodatki również są świetnym pomysłem.

Taki drobny element jak biżuteria czy fajny buty. A nawet pasek dobrze wpasują się w modną strukturę ostatnich sezonów.  Z biżuterii polecałabym coś drobnego, ponieważ coś większego może być źle odebrane przez nauczycieli lub z łatwością możemy o coś zahaczymy. Pas idealnie nada się do bardziej prostokątnych sukienek, jednak gdy mamy szerokie ramiona powinniśmy unikać takich zestawów. Szpilki są fajnym zestawem, dość naturalnym jednak w momencie gdy jesteśmy na etapie studiów. Do liceum polecałabym jednak dobrze dobrane trampki czy kozaczki. Zdecydowanie będzie nam wygodniej.

Sukienki to klasyczne piękno.oliwkowa sukienka

Nie raz możemy dopatrzeć się że wiele popularnych osób na ważne wydarzenia wybiera piękne klasyczne suknie. Nie tylko by się pokazać ale także dodać sobie pewności siebie i odwagi. A ta przy pierwszych trudnych dniach od rozpoczęcia nauki będzie dosyć ważna. Miłym akcentem jest wybór dość niestandardowego koloru, pomoże nam to też ze zbliżająca się jesienią i również wpłynie na nasze wyniki.

Zawsze idealnie jest zespolić ze sobą elementy, które nie tylko będą nowatorskim pomysłem ale również świetnie się komponowały. Koturna jest dobrym rozwiązaniem, lecz wsparta jeansami. Wtedy nie będziemy narażeni na zimne dni.

Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *